В този подкаст си говорим за дизайн, фрийланс, арт и всичко друго от нашия живот, и от живота на нашите гости. Ние сме фрийланс дизайнери / илюстратори / художници, но темите определено не спират до там.

Партньори и приятели:

  /  

58/ Симеон Сокеров – Прави всичко по силите си, когато се опознаеш да се харесаш.

Подкрепете ни в 

За втори път на гости ни е Симеон Сокеров. Той е аниматор, художник по душа, режисьор с много реклами и късометражни, арт филми зад гърба си. Симо отново ни замисли над важни неща, които понякога – заради ежедневието – ни избягват ума. Освен практически неща, които дава като съвети за работа в екип, работа в креативна продукция и по-балансиран и истински живот, ще се спрем и на малко по-екзестенциални въпроси. Гледната му точка по много теми свързани със съществуването и творческото мислене ще ви накарат да се замисляте и може би да паузирате на моменти за да осмислите по-добре казаното.

Линк към предния епизод:
https://bit.ly/3aAljRd

Линк към youtube:

Повече за Симо

Симеон Сокеров е режисьор на анимационни и игрални клипове и филми. Работи дълги години като 3D артист и супервайзър в областта на рекламата, киното и игрите. В момента е оглавява Cinematic отдела в Creative Assembly Sofia – част от веригата нa SEGA. Започва кариерата си през 1994-та г. Учи в художествената гимназия в София, после е приет живопис в НХА. По-късно се премества да учи режисура в НАТФИЗ.

Малко линкове

“5 пъти” – късометражен филм:
https://www.youtube.com/watch?v=fZkiKiatZaQ&t=2s

“Портали – късометражен филм:
https://www.youtube.com/watch?v=N0lU6js4SCE

Highlight Reel
https://www.youtube.com/watch?v=LsqbGsVg6kk

Извадки и цитати

Тест за психологическа характеристика:
https://www.16personalities.com

Направи абсолютно всичко по силите си, когато се опознаеш – да се харесаш.

Симо Сокеров

“Защо операторите не ходят на театър? Защото всичко е в общ план!”

Симо Сокеров

“Трябва да си Хълк, който да може да гледа рибки, или да има домашен хамстер”

Симо Сокеров

Галерия на госта

Епизодът по минути

03:35 Как ти се отразява работата от вкъщи? И какви са отзивите в големи компании като Creative Assembly
13:25 От Outsource компания във Game Компания и какво е да си “cinematic lead”? Каква е разликата между in-games cinematics и pre-rendered graphics?
18:44 Има ли история във филмчетата, които се правят като марткетинг инструмент за дадена игра или е по-скоро представителен трейлър на играта ?
22:21 Какво представлява “cinematic” отдел в една компания ?
30:50 Какво се търси в човек, за да бъде нает в подобрен отдел? И за кого би било по-подходящо?
39:50 Има ли място за прохождащи хора в game индустрията?
45:05 Културата в една компания и значението й за това дали ще се впишем добре или не.
52:20 Какво да изясним за себе си преди да кандидатстваме за работа и защо?
58:00 Репутацията и защо тя е важна за всеки и в частност за един дизайнер/артист
1:07:00 Как един човек да опознае себе си, същността си и това, което го бута и мотивира ?
1:19:05 Какво те е подтикнало да създадеш екип в компания и да оглавиш по-лидерска позиция ?
1:34:00 Вътрешните стопери и решенията, които взимаме или не взимаме.
1:42:40 Защо трябва да си задаваме въпроса “Защо” ?
1:54:30 Какъв е най-важният проект в живота ти или нещо, което те е променило за винаги.