63/ Борислав Кечашки – Дизайн на 3D персонажи; Не се страхувай от грешки в арта и дизайна
На гости ни е Борислав Кечашки. Боби е дизайнер на персонажи и 3D артист с уникален и много разпознаваем стил. Има много години стаж в индустрията за игри и е работил по големи заглавия като: Assassin’s Creed Rogue, Assassin’s Creed Origins, Phoenix Point и др.
В личните си работи инжектира един изключително приятен и разпознаваем стил, което става и негов подчерк. В разговора може да усетите с каква лекота говори за избора си на кариера, защото ако правим нещата с интерес и желание всичко си идва на правилните места.
Линк към Youtube:
Повече за Боби
Борислав Кечашки е дизайнер на персонажи и 3Д керектър артист от София с 13 години опит в гейм индустрията. Дипломиран архитект без нито един час практита като такъв, но пък с участие в доста игри, сред тях са Assassin’s Creed Liberation, Assassin’s Creed Rogue,Assassin’s Creed Origins,Phoenix Point и др. В момента работи като керектър артист по Lost in Random за Zoink studio.
В историята на Боби има много “случайности”, които го отвеждат по пътя на 3D-то. Поне според него. Но ние вярваме, че нещата си стават с причина и самият той казва, че ако обичаш нещо и го правиш с кеф, не за нещо което ще получиш, а заради самия процес – нещата сами си идват на мястото. Така той започва със “случайното” откритие на 3DS Max още в ученическите си години и от тогва се учили и развива сам и с помощта на далечни ментори и вдъхновители.
Къде да намерите Боби
https://www.artstation.com/b_kechashki
https://www.instagram.com/bob_kechashki
Част от трохичките в епизода
👉 Как един случаен диск положи пътя и кариерата на Боби?
👉 За важността да си част от “общността” и “групите” в сферата, в която се развиваш.
👉 Как да се учиш в среда с по-напреднали хора, а не сам във вакум?
👉 Когато знаеш какво искаш, е просто въпрос да намериш перфектния проект.
👉 Не трябва да робуваме на критериите и характеристиките в собствения си стил.
👉 За “щастливите инциденти” в дизайн и креативния процес.
👉 Трябва ли да си обичаш работата? И струва ли си преследването на страстта?
👉 За търсенето на скритите заигравки и гъдели в дизайна и арта.
👉 Свързването на арта и картинктие с някаква история.
👉 Как трябва да мислим за критиката и да я приемаме здравословно?
👉 Какво ни дават “грешките” и защо не трябва да се страхуваме от тях работата си.